.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
متن سخنراني رضا جلالی در روستاي قرن آباد

من قصد ندارم موجبات آزار و اذیت کسی را در این روستا فراهم کنم اما شرایط اینطور مقدر شده بود و به اصطلاح معروف حق در واقع گرفتنی است و ما آمده ایم که حق خود را بگیریم.

صدای مردم صدای خداست، اما متاسفانه کسانی که بر قله های برفی قدرت نشسته اند این صدا را نمی شنوند و نمی دانند که به اصطلاح این برف در ایام تابستان آب خواهد شد و آنان هیچگاه به قدرت نخواهند رسید.

شهید چمران می گوید: وقتی شیپور جنگ نواخته می شود، در واقع مرد و نامرد از هم تشخیص داده می شود و در واقع امروز شرایطی فراهم شده که شیپور جنگ به صدا در آمده است.

من می خواستم امروز تریبون آزاد گذاشته شود و در آن سو نیز آقایان بیایند و بنشینند و با ه مذاکره کنیم ما با هم پدر کشتگی نداریم فهم مردم بالا است و آنان می توانند خود به خوبی واقعیتها را قضاوت کنند.

اگر انحراف از خون شهدا امروز در جامعه نبود من این همه دلگیر نمی شدم و موجبات ناراحنی را برای خود و شما به وجود نمی آوردم من جعفر گرزین را نمی شناسم و تنها سه دقیقه با وی ملاقات داشتم و ایشان نیز می گوید من را اصلا ندیده و در واقع وی نیز حق دارد چنین بگوید زیرا من که 11 سال از وی بزرگتر بودم هیچگاه وی را در جبهه ندیدم در صورتی من 72 ماه در سنگر انرژی اتمی بودم.

من اگر سرمایه خاصی ندارم، اما بزرگترین سرمایه من سرمایه چند گرم زبان است.

آیا این حق یک رزمنده ای است که بدون استفاده ازسهمیه جانبازان شاگرد اول علوم سیاسی می شودو چندین لوح تقدیر از روسای جمهور گذشته دریافت کرده است؟

اگر مردم یادشان باشد در اولیت یادوراه شهدای قرن آباد در پائین عکس تمام شهداء عکس شقایق بود که آن را جای خود گذاشته بودم تا من هم شهید و شقایقی از این دیدار شوم و امروز از خدا می خواهم که من را شهید راه عدالت قرار دهد.

من امروز از حق مردم دفاع می کنم و خدا نیز از حق الناس نمی گذرد که امروز آقایان می گوید جلالی از درد بیکاری این کار را می کند تا به وی کار دهند.، مستضعف نباید موجبات تو سری خوردن خود و دیگران را باشد حق گرفتنی است.

به من پیشنهادهای سنگینی شد اما من اهل معامله نبودم شب و روز را گذاشتم اما افرادی همچون م ع و 7 هزار نفر مسئولان ارشد و نیمه ارشد دکترا و فوق لیسانس تقبلی گرفتند و آقای ع نیز پروندن این مدارک را 5/2 سال به تاخیر انداختند تا بتواند برنامه های خود را که همانا راه یافتن به مجلس بود اجرا کند.

امروز دیگر چپ و راست معنائی ندارد و جریان سوم یعنی نیروهای کار آمدی و پاسخگویی در راه است که خط قرمز مردم و شهدا هستند و این مردم مردم حق دانستن دارند.

در ایران نباید خیانت به شهدا کردد.دیگران دنبال قدرت بودند اما به دنبال خدمت هستم و این افراد از نام و یاد شهداء سوء استفاده کرده و به قدرت رسیده اند.

در جلسه ای که در آن زمان احمدی نژاد هنوز یک استاد دانشگاه بود و دبیری جلسات بزرگی را بر عهده داشتم و در یکی از آن جلسات در میدان فاطمی تهران آقایان نقشه داشتند تا آن موقع نیز با آقای خاتمی برخورد کنند زیرا آنان اعتقاد داشتند وی مملکت را به گند کشیده است، اما من به عنوان کوچکترین عضو آن مجموعه با این مساله و حرفها برخورد کردم و آن جلسه را ترک کردند، آقایان بدانند مردم لیاقت خدمت دارند و ما فرزندان راستین و واقعی امام نمی گذاریم مملکت و انقلاب و نظام به دست یکسری افراد به راحتی از بین برود.

امروز ببینید ریشه داران بی ریشه خود مملکت را به کجا کشانده اند و امروز بر نیروهای همچون رضا جلالی ها که در کشور کم نیستند وصله عدم التزام به ولایت فقیه و نظام را می زنند و من دلم به حال رهبر انقلاب می سوزد که چنین افرادی در کشور هستند و نمی گذارند، ایشان تمام وقایع را ببینند.

من برای گرفتن حقم 7 سال صبر کردم و در جلسه ای شخصی روحانی نما از روستای محمد آباد نیز در برابر من ایستادگی کرد و این افراد ما را قربانی نمود تا به اهداف و برنامه خود برسند و آنطور که برنامه ریزی کرده بودند برای دوستانشان رای گرفتند و امروز در پستهای مختلف هستند.

افرادی که من را رد کردند، از رای آوردن من می ترسیدند چرا نمی خواستند ما مانند چمران به مملکت خدمت کنیم و دلیل دوست داشتن شما مردم نسبت به افراد خاص آنان را رد کردند.

امروز کسانی که لیاقت نداشتند در اکثر نقاط کشور استاندار و فرماندار شده اند و متاسفانه رهبر معظم انقلاب نمی داند فردی که نماینده ایشان در آمریکا است (احمد بحرینی که یک روحانی می باشد) در زمانی که رئیس ستاد ازدواج دانشجوئی بود چه اختلاس ها کلانی کرد و قصد داشت در آن زمان رشوه های کلان به افرادی چون من بدهد، اما از آنجائی که من یک روستا زاده و چوپان زاده هستو تاکنون نان حرام نخوره ام چنین رشوه هائی را قبول نکردم و فردی که امروز بر مسند فرمانداری است پس از آن که به وی پیشنهاد فرمانداری گنبد را دادند قهر کرد و گفت که این شهر برای من کوچک است و پس از رفتن عظیمی در وزرات تعاون به عنوان معاون ع وی را فرماندار نظامی این شهر کردند.

من از هیچ چیز نمی ترسم و به جرات می گویم این افراد هیچ غلطی نمی توانند کنند و این آقایانی که امروز بر قدرت نشسته اند کاخ هائی چون ساختمان شیشه ای شورای نگهبان را در استان دارند ساختمانی که هر چهار سال یکبار دربهای آن باز می شود و هزینه های بسیاری برای آن شده است.

ما به عنوان یاران و فرزندان امام نمی گذاریم آقایان دور رهبر را بگیرند و نگذارند ایشان از قضایا مطلع نباشند و تا آخر این راه نیز ایستادگی می کنیم.

من به وزیر کشور و وزیر اطلاعات می گویم شما حق ندارید افرادی که در جمع های من برای دفاع از حق واقعی خود حضور دارند اذیت کنید و با تهدید به سمت آنان رفته و بگوئید که آینده شغلی شما تضمین نمی شود و انحرافی در روند کار به وجود آورید.

بسیج و سپاه حق ندارد به فرموده امام در مسائل سیاسی دخالت کنند و اگر می خواهند وارد این جریانات شوند باید از سمتهای خود استعفا دهند و شورای نگهبان بداند که مجلس امروز مانند مجلس دوران شاهنشاهی مجلس سنا نیست و نمایندگانی را انتخاب کنند که تخم آنان را کشیده اند و هیچ یک از نمایندگان جرات حرف زدن نداشته باشند.

افرادی چون استاندار و فرماندار نیز نمی توانید جلوی من را بگیرند زیرا امروز من از حق واقعی خود و مردم دفاع می کنم و می گویم افرادی در این استان و کشور هستند که دارند به نظام و انقلاب خیانت می کنند.

امروز افرادی که دیروز در قائمشهر قمار سیاسی را شروع کردند به اهدافشان رسیده اند، اما مردم بدانند که مدارک این آقایان قلابی و جعلی است و مدرک لیسانس برخی دیگر نیز در مدت کمتر از یک سال صادر شده، اما امروز بچه های ما حتی چهار سال پشت کنکور می ایستند تا پس از چهار سال نیز بتوانند لیسانس بگیرند و شاید شغلی داشته باشند، اما این چنین افراد یک شبه ره صد ساله پیموده اند، این افراد با نام جعلی مدرک دکترا و حتی لیسانس و فوق لیسانس به مجلس می روند و حال فرزندان ما باید چندین سال پشت کنکور بمانند.

افرادی در گذشته بخاطر درجات آقای نورمفیدی را دوست داشتند و جلوی ایشان خم و راست می شدند، چطور شده که این افراد دیگر ایشان را دوست ندارند وبه سمت و سوی دیگر گرایش پیدا کرده اند.

من و امثال آمده بودیم تا صحنه رقابت انتحابات را گرم کنیم و بخاطر دفاع از انقلاب و نظام مستقل وارد شده بودم، اما اینها ما را رد صلاحیت کردند.

ما به عنوان فرزندان راستین امام اجازه دخالت سپاه و بسیج را در امور سیاسی نمی دهیم و جلوی این افراد ایستادگی می کنیم افرادی که برای رسیدن به قدرت سریعا موضع خود را عوض می کنند.

ما اجازه ورود افراد را به حریم بیت المال مردم نمی دهیم و بدانید امثال شهرام جزایری ها حکومتی و دولتی در کشور کم نیستند و این افراد امروز با قلک های کارگری کاخ های آنچنانی در خیابان گاندی تهران می سازند اما ما پاک زندگی کردیم و اگر این افراد بخواهند جلوی ما را بگیرند به آنان می گوئیم که بچرخ تا بچرخید و استاندار و وزیر کشور حق مقابله با این ایستادگی ندارند.

يادآور ميشود رضا جلالي نامزد هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي از حوزه انتخابيه گرگان و آقلا بوده است كه توسط هياتهاي نظارت و اجرايي رد صلاحيت شده بود ، بدنبال رد صلاحيت وي ، چند روز گذشته هم در اعتراض به اين اقدام هيات اجرايي تجمع هوادان جلالي در مقابل فرمانداري گرگان انجام شد كه با مداخله پليس خاتمه يافت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.708 seconds.